زغال

چوبی که بر اثر آتش سوخته میشود به زغال تبدیل می شود و این زغال چیزی جز کربن آزاد نیست ولی زغالهای مخصوص پرندگان یا از پوسته نارگیل یا از درخت ماما، در برزیل است.

کربن ها قدرت زیادی در سم زدایی و حل شدن در آب را دارند. همانطور که می دانید زغالها دارای منفذه های ریزی هستند که مانند یک صافی یا فیلتر عمل می کنند.اغلب برای گرفتن بوی درون یخچال هم از تکه های زغالی در درون یخچال استفاده  می شود.

هنگامی که معده و روده پرنده میکروبیته میشود دوستان با استفاده از زغال مخصوص پرندگان این مشکل را رفع میکنند، به گونه ای که زغال با انحلال در بزاغ و اسید معده و جذب میکروب ها و پاکسازی روده اقدام به درمان ورم میکند و این درمان بصورت ازبین بردن میکروبها نیست،بلکه بوسیله دفع از بدن میباشد.

زغال نه یک غذاست و نه یک دارو، از زغال میتوان به عنوان یک شوینده نام برد که آنچه درون روده هاست را جذب خود میکند و به بیرون بوسیله فضله هدایت میکند و فراموش نشود که زغال به هضم غذا هم کمک شایانی می کند.

زغال را میتوان در همه دوره به عنوان پیشگیری از امراض داخلی استفاده کرد، ولی اگر در موقع مصرف دارو یا مولتی ویتامین ها به پرنده داده شود اثر بخشی آنها را بسیار کم میکند.

 با مصرف زغال ، میتوان برای پیشگیری انواع امراض روده ای که عامل باکتریایی ،عفونی  و قارچی دارد، استفاده نمود.

تاريخ انتشار : 1397/10/16
   
تمام حقوق این سایت محفوظ و متعلق به قناری گرگان است Design & Develop by: s_akbary@hotmail.com
درباره ما  |    تماس با ما  |    نژادهای قناری  |    پیوند ها